Na začátku osmdesátých let si americká telekomunikační firma AT&T, která v té době byla lídrem trhu v mobilních komunikačních technologiích, objednala u McKinsey...
Slyšel jsem jednou krásný bonmot, který říká, že firmu v době, kdy jde ekonomika trvale nahoru, můžou v podstatě řídit kočky a psi. Není třeba vytvářet strategii,...
S Marijnem Muldersem jsem se poprvé setkal v listopadu loňského roku při našem natáčení v Avans Hogeschool, obchodní univerzitě v holandské Bredě, kde je profesorem....
TED se všemi lokálními TEDx konferencemi bývá bohatým pramenem strhující inspirace, překvapení, smíchu či dojetí. Na rudém koberci stojí brilantní řečníci, anebo...
Když se začíná inovovat, znovu a znovu se opakuje spousta stále stejných chyb. A proto bychom měli mít na paměti šest následujících způsobů, jak spáchat inovační...
Na značku či brand se mnohdy hledělo velice zjednodušujícím pohledem skrze optiku vizuálního stylu, loga a barev bez uvědomění si toho, co je skryto pod povrchem. Tento...
Často se hovoří o tom, jak jsou či nejsou zahraniční manažeři připraveni na českou realitu a mentalitu. Platí to ale i naopak. Trápící se domácí trh nutí čím...
Jak žít ve svobodnějším světě? Jak změnit společnost i vlastní myšlení, abychom se cítili svobodnějšími? Jak změnit firmy, aby vytvářely svobodnější pracovní...
Firmy se občas prostřednictvím interních dotazníků snaží zjistit, kolik jejich zaměstnanců je angažovaných, jakžtakž angažovaných a neangažovaných. S demotivací,...
Američtí vojáci v Afghánistánu vědí velice dobře, že v dobytých územích si musí ze všeho nejdřív získat srdce a myšlení obyvatel (říkají tomu Winning Hearts...
Žijeme v době, kdy čím dál více platí, že jedinou jistotou, kterou máme, je nejistota. To staví na hlavu nejen způsob, jak žijeme, jak vnímáme své profesionální...