Google není třeba představovat, co je však dobré zdůrazňovat jak Google k věcem přistupuje jinak. Určitě moderněji, často jednodušeji a určitě kreativně. Přečtěte...
Tento rozhovor jsme původně s Vendulou Andrlovou plánovali do tématu rozvojového safari. Nakonec jsme se rozhodli zařadit jej do květnového tématu. Chcete motivovat? Dělejte...
Před necelými pěti lety jsem v softwarové divizi IBM dostal za úkol vytvořit program, který měl vyhledat šikovné studenty technických škol, naučit je naše technologie...
Téma sociálních sítí je v dnešní době tak populární, že se ani neodvažuji někoho poučovat o tom, co sociální sítě jsou. Rád bych na to šel jinak a toto téma...
Na konci března se v Praze konala experimentální konference, jejímž cílem bylo představit koncept svobodného učení dospělých, tzv. heutagogiky. V čem experiment spočíval?...
Celá staletí si lidé lámou hlavu tím, jak se co nejlépe a nejrychleji něco naučit. Snad nejlépe to již v 17. století formuloval génius pedagogiky Jan Amos Komenský....
Dr. Sugata Mitra se z IT inženýra stal výzkumníkem ve vzdělávání. Díky svým experimentům, jež souhrnně nazval „Díra ve zdi“, došel k překvapivému zjištění....
Lidé vědí, jak se mají učit – věděli to od narození do doby, než nastoupili do školy. Jak ale pomoci lidem rozpomenout se, jak se učit a nalézt důvěru v učení...
Desatero pro rozvojové safari „Situace je nestálá, a navíc se neustále mění,“ praví klasik. Ano, svět se změnil. Skoro se dá říci, že bychom mohli začít počítat...
Výsledky neurověd i empirické výzkumy ukazují, jak fungujeme v souvislosti s naší motivací. Dokážeme tato zjištění dostat do naší každodenní praxe v práci s lidmi?