Z personálních změn posledních dní jsme zabrousili do společností Samsung, Adastra, Kaspersky Lab a dalších. Zajímavostí je, že hodně změn ve firmách probíhá v marketingových týmech.
Samsung
Novým ředitelem IT divize společnosti Samsung pro ČR a Slovensko se od listopadu stal Petr Kheil, manažer s mnohaletými zkušenostmi v oblasti informačních technologií.
Změna je platná k 1. listopadu 2012. Z pozice ředitele IT divize bude zastrešovat prodejní a marketingové aktivity týkající se produktových řad monitorů, tiskáren a notebooků.
Petr Kheil přichází ze společnosti HP, kde působil v roli Country manažera pro oblast osobních počítačů od roku 2009. Na manažerských pozicích různé úrovně ve společnostech HP a Compaq pracoval od roku 1999. Předchozí zkušenosti sbíral z řídících funkcí českých poboček společností Citibank a Siemens.
Seznam.cz
V listopadu posílil PR tým v Seznam.cz Jiří Böhm.
Na starosti bude mít především zlepšení mediálního obrazu serveru Sfinance.cz, zajištění spolupráce s partnery pro pořádání konferencí a zefektivnění spolupráce mezi Seznam.cz a českou start-upovou scénou.
Adastra
Na pozici marketingového ředitele společnosti Adastra nastoupil Lubor Vokrouhlický (32). Bude zodpovědný za řízení marketingových aktivit Adastra Česká republika, Adastra Rusko a Adastra Business Consulting.
Jeho cílem bude podpořit marketingovou komunikací značku Adastra a inovovat a rozšířit dosavadní marketingové a komunikační kanály.
„Adastra má v oblasti data managementu a business inteligence výjimečné postavení. Mým cílem je, aby Adastra byla vnímána nejen jako jednička, ale zároveň jako synonymum pro tyto segmenty. Jsem rád, že mohu využít své znalosti a kontakty a přispět k vylepšení marketingové strategie a komunikace s médii i veřejností,“ uvedl nový marketingový ředitel společnosti.
Lubor Vokrouhlický přináší cenné zkušenosti z oblasti marketingu. Svou kariéru zahájil v agenturách PTAgency a OgilvyInteractive, ve kterých působil vždy po dvou letech. Do Adastry přišel po téměř pěti letech působení ve společnosti IBM Czech Republic, kde nakonec zastával pozici Brand System and Advertising Leader a staral se o rozvoj značky.
Kaspersky Lab
Společnost Kaspersky Lab v listopadu posílila svůj tým pro Českou republiku. Na nově vytvořenou pozici Channel Managera nastoupil Jan Sekera. Na starosti bude mít obchodní strategie, rozvoj partnerské sítě a koordinaci marketingových aktivit Kaspersky Lab v Česku a také na Slovensku.
Pro Jana Sekeru jsou informační technologie životním koníčkem už 17 let. V posledních pěti letech získával zkušenosti na manažerských pozicích ve společnostech Logitech a Sony, kde byl zodpovědný především za distribuci a prodej spotřební elektroniky a notebooků.
„Myslíme na to, jak jsou lidé a podniky stále více zapojeni do digitálního světa, kde je ochrana dat i všech zařízení nezbytná, ať už jsou virtuální, mobilní, korporátní nebo osobní. S ohledem na fakt, že se každý den dle našich výzkumů objeví 125 tisíc nových případů malwaru, chceme posílit naši pozici a růst nejen v sektoru domácích, ale také podnikových uživatelů v regionu,“ dodává Jan Sekera.
Colliers International
Společnost Colliers International oznamuje dvě nové posily do týmu v České republice. Michal Rajtr (31) a Markéta Janatová (33) byli jmenováni na pozici Associate v oddělení kancelářských prostor se zaměřením na zastupování pronajímatelů a vlastníků kancelářských budov.
Před nástupem do Colliers v listopadu 2012 Michal více než šest let pracoval jako realitní makléř v AAABYTY.CZ, kde se specializoval na prodej a pronájem bytů v Praze, byl zodpovědný za komunikaci s klienty, majiteli domů a katastrálními úřady, vedení obchodních jednání, rozšiřování portfolia nabízených nemovitostí, poradenství a za realizaci nákupu nemovitostí a následného prodeje ve spolupráci s partnerskou společností AAA Realitní fond. V roce 2009 se Michal stal senior makléřem a vedl vlastní tým.
Markéta také nedávno posílila tým Colliers International. Předtím pracovala jako asset manager v Bank Austria Real Invest Asset Management ČR, kde zodpovídala za poskytování komplexních služeb asset managementu interním i externím klientům. Markéta byla denně v kontaktu s nájemci, se kterými řešila každodenní záležitosti, připravovala obchodní výkazy, koordinovala agentury zodpovědné za pronájem volných prostor a měla na starost marketing nemovitostí. Markéta je absolventkou Evropského polytechnického institutu.
Úkolem Michala a Markéty bude poskytování poradenství a zastupování pronajímatelů a vlastníků při pronájmu, marketingu a propagaci kancelářských budov, realizace nových marketingových a nájemních konceptů, aktivní vyhledávání potenciálních nájemců, organizování prohlídek volných prostor a asistence při plánování prostor nájemců a přípravě základních nájemních podmínek.
HR praktik na cestě za moderním pracovním prostředím a kultivovanými mezilidskými vztahy