Stálé rubriky / Management a Leadership
Stálé rubriky

Úspěšní podnikatelé na Novém Zélandu radí slabším

24.01.2013  Monika Barton 0  komentářů

V roce 2013 musejí firmy více inovovat a být aktivní online. Takové rady dávají úspěšné firmy do nového roku těm méně úspěšným na trhu.

Rok 2012 nebyl pro mnohé podniky snadný. Na Novém Zélandu mají úspěšní podnikatelé takový pěkný novoroční zvyk pomoci menším, slabším a ne tak úspěšným firmám a podnikatelům svým know how a pustit nějakou tu dobře míněnou radu – jen tak zdarma.
Mezi aktuální rady byly tentokrát zařazeny například:

•    Zařaďte do svého marketingu minimálně Facebook, Youtube a Twitter, když už ne Foursquare nebo Pinterest. Přecpané webové stránky už nikdo nečte – jak si můžete udělat pořádek ve své „online presence“?

•    Soustředně se na hodnotu pro zákazníka – pro vašeho váženého zákazníka. Tvořte hodnotu, komunikujte ji a dodávejte ji. V čem konkrétně ji může váš zákazník objevit?

•    Pozor na cashflow – sledujte jeho vývoj. Máte o něm dobrý přehled?

•    Přitahujte ty správné lidi – to se týká především vašich zaměstnanců. Máte stejnou DNA a umíte se podržet?

•    Myslete globálně – budujte svůj podnik s vidinou možné expanze. Co vám pomůže se prosadit na zahraničních trzích?

•    Spolčujte se – nebojujte se všemi, buďte mistry v jedné věci a na větší zakázky si najděte důvěryhodné partnery. Jak pracovat chytře, abyste neztratili svou rychlost, pružnost a unikátnost?

•    A na závěr samozřejmě platí – dělejte co milujete a milujte to, co děláte. Pak můžete být autentičtí a doopravdy úspěšní a šťastní.  

Nemáte pocit, že hodně z těchto rad by se dalo uplatnit i u nás?

 
Přináší společnost LMC, s.r.o., vyrobeno ve spolupráci s Omega Design & Breezy