Stálé rubriky / Společnost a trendy
Stálé rubriky

Firmy se s užíváním sociálních sítí ptají: "A co když..?"

12.09.2012  0  komentářů

Článek Danielle Cyr z portálu Ragan.com pojednává o tom, jak firmy přistupují k nastavení pravidel pro užití sociálních médií. Autor poukazuje na to, že se práce s novými médii pojí nejvíce s pochybnostmi "Co když..?"

Inspirativní článek  se zabývá vnímáním sociálních médií firmami. Autor popisuje jev, kdy se s rostoucím množstvím vynaložených prostředků firmami na jejich přítomnost a komunikaci přes sociální média úměrně navyšují obavy a otázky "Co když..?" Co když se zaměstnanec rozhodne komunikovat s klienty přes svůj soukromý profil na Facebooku, budeme to moci kontrolovat, zasahovat..? Vyvstává mnoho podobných "co když ..."

Jen 53 % firem má nyní údajně vypracovaná pravidla pro komunikaci v sociálních sítích. Je to hodně nebo málo? Musí mít vše jasně stanovená pravidla nebo si vystačíme s důvěrou zaměstnancům. Co myslíte?

Danielle Cyr si pokládá další otázky týkající se firemní komunikace na sociálních sítích. Pokud vás to zajímá, otevřete si článek.

Zdroj: Ragan.com 

GARANTI RUBRIKY

Dalibor Holý

Statistik, analytik a manažer ČSÚ pro oblast trhu práce

 
 
Přináší společnost LMC, s.r.o., vyrobeno ve spolupráci s Omega Design & Breezy