Článek Danielle Cyr z portálu Ragan.com pojednává o tom, jak firmy přistupují k nastavení pravidel pro užití sociálních médií. Autor poukazuje na to, že se práce s novými médii pojí nejvíce s pochybnostmi "Co když..?"
Inspirativní článek se zabývá vnímáním sociálních médií firmami. Autor popisuje jev, kdy se s rostoucím množstvím vynaložených prostředků firmami na jejich přítomnost a komunikaci přes sociální média úměrně navyšují obavy a otázky "Co když..?" Co když se zaměstnanec rozhodne komunikovat s klienty přes svůj soukromý profil na Facebooku, budeme to moci kontrolovat, zasahovat..? Vyvstává mnoho podobných "co když ..."
Jen 53 % firem má nyní údajně vypracovaná pravidla pro komunikaci v sociálních sítích. Je to hodně nebo málo? Musí mít vše jasně stanovená pravidla nebo si vystačíme s důvěrou zaměstnancům. Co myslíte?
Danielle Cyr si pokládá další otázky týkající se firemní komunikace na sociálních sítích. Pokud vás to zajímá, otevřete si článek.
Zdroj: Ragan.com