Téma: Mějte svoji osobní značku

01.01.1970     komentářů

 ... čtěte více

Už teď se můžete těšit na další měsíc!

Příští téma: "Nábor a výběr lidí"

Garantem tématu:

Listopadové měsíční téma bude tentokrát vyloženě ejčárové.

Budeme se věnovat náboru a výběru zaměstnanců. 

Nábor je oblast, která je dlouho beze změn. Oblast, kde platí poměrně tradiční pravidla. Oblast poměrně komplexní, které se věnuje i zákoník práce a určuje některá pravidla. Zkusíme se na nábor podívat z různých úhlů pohledu. Pohledem zaměstnavatele, pohledem zprostředkovatelů práce, headhunterů, recruitment konzultantů, pohledem pracovního práva, pohledem uchazečů o práci. Ale hlavně z pohledu lidí, uživatelů trhu práce. 
Těmi jsme všichni od 15 let až do důchodu. V náboru jsou jisté tři věci, že uchazeč za personální konzultaci či zprostředkování práce neplatí, že ajťáků je pořád málo a bude jich potřeba čím dál tím víc a že zlatá náborová éra, kdy firmy nabíraly desítky či dokonce stovky lidí, je nenávratně pryč. Těšte se opět na názory našich garantů, na rozhovory s lidmi, kteří se náboru věnují a na inspiraci ze zahraničí.

 
DALŠÍ ČLÁNKY K TÉMATU
Téma
Video rozhovor s Petrem Márou - veděl jsem, že manažerem být nechci

Video rozhovor s Petrem Márou – veděl jsem, že manažerem být nechci

17.10.2013  Petr Skondrojanis 9  komentářů

Petra Máru jsem poprvé zaznamenal při snídaních s Tomášem Hajzlerem, kde rozebírali otázky volby zaměstnání, smyslu toho, co děláme a jak to děláme. Poprvé jsem...

 
Jaký pocit chci, aby si lidé vybavili s mým jménem?

Jaký pocit chci, aby si lidé vybavili s mým jménem?

11.10.2013  Radim Koštial 4  komentářů

Abychom o tvorbě renomé vlastního jména v rámci aktuálního měsíčního tématu jenom nemudrovali a nepoučovali, zeptal jsem se svých kolegů – garantů HR kavárny -...

 
Lidé si začínají vybírat zaměstnání podle šéfa – rozhovor s Petrou Grabmayer

Lidé si začínají vybírat zaměstnání podle šéfa – rozhovor s Petrou Grabmayer

30.09.2013  Radim Koštial 1  komentářů

Zodpovědná péče o svoji osobní značku, nebo tomu raději říkejme postaru vlastní reputaci a dobrou pověst, není jenom úkol pro freelancery, živnostníky a projektové...

 
Šíření vlastní značky není jen pro extroverty

Šíření vlastní značky není jen pro extroverty

30.09.2013  Radim Koštial 6  komentářů

Slova jako brand nebo značka v našem současném časoprostoru doslova sviští. Tak, jak je značka důležitá pro firmy, je i v dnešním světě čím dál důležitější...

 
Osobní značka – reputace, která nás odlišuje a prodává

Osobní značka – reputace, která nás odlišuje a prodává

30.09.2013  Jiří Landa 2  komentářů

S tématem osobního brandingu se v poslední době doslova roztrhl pytel. Strávil jsem pár večerů googlováním, pročítáním článků s názory odborníků, prohlížením...

 
Ono se řekne stát se značkou, ale jak nalézt tu svou?

Ono se řekne stát se značkou, ale jak nalézt tu svou?

Při přemýšlení nad osobní značkou si někteří z nás možná řeknou: „Hm, osobní značka je asi dobrý marketingový krok pro člověka na volné noze, konzultanta,...

 
Logo už není tak důležité! Vrací se spolupráce lidí s lidmi

Logo už není tak důležité! Vrací se spolupráce lidí s lidmi

30.09.2013  Petr Skondrojanis 13  komentářů

Dříve bylo běžné, že maso nám prodával pan Březina, pro chleba jsme chodili k Patočkům a naše auto spravoval pan Rozehnal, protože škodovkám rozuměl jak nikdo jiný...

 

Minulá témata

 
Přináší společnost LMC, s.r.o., vyrobeno ve spolupráci s Omega Design & Breezy