Isifa není nijak velká firma, není to korporace. Ale na druhou stranu není ani malá a každý s výsledky její práce přijde skoro denně do styku. Isifa totiž poskytuje médiím a reklamním agenturám obsah, který pro ni vytvoří externí fotografové.
S jejím majitelem Georgem Hodkem jsme se potkali minulý rok na naší konferenci Brand Mixer. Hovořil o tom, že se Isifa zastavila a on nevěděl, co s ní dál. Najednou ho to přestalo bavit a zjistil, že to nebaví ani jeho lidi. A tak se rozhodl pro radikální proces změny a první krok, který udělal, bylo, že se odjel sám vzdělávat, protože pokud chceme měnit firemní kulturu, musíme hlavně začít měnit sami sebe, naše myšlení a náhled na běžné věci.
Potkali jsme se v jeho kanceláři, kam se po 18 měsících změnového procesu zase vrací rád. Změny ještě nejsou u konce, ale mají už své pozitivní výsledky – nejen to, že se Georg Hodek zase s nadšením pustil do práce, ale třeba i to, že jeho zaměstnanci už věří, že Isifa tady je, bude a poroste, a oni k tomu chtějí přispět. Užijte si příběh s dobrým koncem a snad vás bude inspirovat stejně jako mne.
Video a zvuk: Libor Kozák
Zakládající barista HR kavárny, konceptuální performer a konzultant v oblasti Human Relations a inovace spolupráce.