Při sestavování měsíčního tématu jsme zjistili, že mnoho manažerů neví, jak pracovat se svými kolegy na dálku. A z jednoho našeho průzkumu ohledně využívání flexibilních forem práce dokonce vyplynulo, že problém s rozšířením teleworkingu je neznalost manažerů.
Rozhodli jsme se uspořádat společně s Michalem Martochem, konzultantem zabývajícím se prací a vzděláváním na dálku, webinář „Vše, co jste nevěděli o práci na dálku a báli jste se zeptat".
Michal Martoch je zkušený lektor, konzultant a manažer v jedné osobě a během online webináře poskytuje praktické rady, které získal a vyzkoušel během posledních osmi let, kdy pracoval převážně vzdáleně. Během této doby řídil stovky lidí nebo s nimi úspěšně spolupracoval, a přitom řadu z nich fyzicky nikdy neviděl.
Obsah webináře:
- Příběhy firem pracujících úspěšně na dálku
- Co firmy vnímají při zavádění práce na dálku jako největší výzvu
- Základní obavy a problémy při řízení pracovníků na dálku a jejich řešení
- Základní odlišnosti v řízení na dálku oproti řízení tváří v tvář na jednom místě v kanceláři
- komunikace s podřízenými a kolegy
- zadávání, kontrola a předávání vykonané práce a výsledků
- výběr vhodných pracovníků ze současného týmu a jejich přechod na vzdálenou práci
- identifikace pracovníků, kteří nejsou pro vzdálenou práci vhodní
- Základní IT nástroje usnadňující vzdálenou komunikaci a spolupráci
- Otázky a odpovědi
Záznam z webináře je zde:
O lektorovi: Michal Martoch
Zakládající barista HR kavárny, konceptuální performer a konzultant v oblasti Human Relations a inovace spolupráce.